Thursday, April 2, 2009

komen saya dalam "kenapa saya tidak hadir" di www.chedet.com

Assalammualaikum Tun,

Saya sangat setuju dengan sependapat dengan Tun. Rasuah tetap rasuah. Ini akan memburukkan lagi pandangan bukan ahli UMNO terhadap parti. Saya berharap isu ini jangan jadi seperti seekor kerbau terpalit lumpur. Saya berharap mana mana individu yang telah dan akan didapati bersalah akan bertanggung jawab terhadap perbuatan mereka. Pendapat saya bukanlah atas sebab kecewa sebab pemimpin pilihan tidak terpilih tetapi atas dasar semangat dan tanggung jawab yang besar untuk memulihkan imej parti yang semakin suram dimata orang melayu.


saya percaya Lembaga Disiplin UMNO akan terus menjalankan fungsinya. Siasatlah siapa dan adakah unsur rasuah dalam kempen calon yang bertanding baru-baru ini. Ini saya anggap cabaran Lembaga Disiplin di era Dato' Seri Najib. Jika ada terdapat calon yang terbabit rasuah, LD hendaklah menasihatkan president untuk melucutkan jawatan penyandang. Ini penting untuk imej parti. Mungkin terdapat sedikit kecacatan dalam usaha "REBRANDING" UMNO ketika ini. Diharap kita balik kepangkal jalan.

No comments:

Post a Comment