Friday, April 3, 2009

Anuar & HINDRAF

Saudara saudari,

Dalam isu HINDRAF ini, anuar cuba untuk menjadi hero kepada kaum india. Ini terbukti apabila anuar sanggup menyokong pertubuhan haram ini dengan sokongan terbuka (sila Klik) kepada penaung HINDRAF P. Uthayakumar sewaktu dihadapkan ke mahkamah dan pelbagai isu lain. Untuk pengetahuan semua HINDRAF adalah sebuah pertubuhan haram (sila klik) dan menyalahi undang - undang. Anuar pun tahu sudah maklum dengan perkara itu. Tetapi kenapa beliau mengorak langkah untuk menyokong HINDRAF. Umum tahu ini adalah salah satu strategi anuar untuk meraih sokongan kaum india apabila tiba PRU akan datang. Anuar memang berpandangan jauh.

Tetapi saudara saudari sekalian, apa yang saya lihat di sini HINDRAF cuma berminat untuk memperjuangkan kehendak HINDRAF. HINDRAF tidak menyokong semua perjuangan anuar. Fikirkan saudara saudari....., anuar yang dianggap sebagai rakan seperjuangan oleh HINDRAF, dan sudah menjadi adat berkawan untuk menyokong semua perjuangan si kawan tadi. Tetapi apa yang saya lihat disini adalah seperti mengambil kesempatan sahaja.
Sudah menjadi adat berkawan, susah dan senang mestilah bersama-sama.

Mungkin anuar beranggapan beliau boleh meraih sokongan kaum india melalui isu HINDRAF ini tetapi hakikat yang sebenar - benarnya ANUARlah yang DIPERKUDAKAN. Fikrkan lah semasak-masaknya sebelum bertindak dan menyokong. Selebihnya saya serahkan kepada pertimbangan saudara saudari untuk membuat kesimpulan. Jangan lupa pesan orang dulu-dulu..... itu saja.

No comments:

Post a Comment